sunnuntai 7. kesäkuuta 2015

Verkenverken

Nyt on ollu kyllä sellanen viikko että huhheijaa.. Tuntu et tapahtu enemmän kun monessa kuukaudessa ?:D Hyvä viikko kuitenkin ei siinä mitään.

Viime perjantaina kiisin siis töiden jälkeen Suomeen. Olin perillä 00.05 lauantaina ja tuntu et mikään ei ollut muuttunut. Ihan samalta kaikki näytti kun ennenkin. Iskä haki kentältä ja sitten nopeesti nukkumaan ja veljen lakkiaiset olikin jo heti samana päivänä eli la! Tuntu ihan hassulta nähdä kaikki sukulaiset ja ystävät samana päivänä/yönä. Paljon jäi vielä juttelematta, mutta muutama viikko enää niin oonkin jo takas Suomessa.  Sunnuntaina lensin Amsterdamiin ja juoksin läpi lentokentän sillä lento oli tunnin myöhässä ja vika juna meni ysiltä. Seuraava ois lähteny aamulla viideltä ja sama bussien kanssa. Oli kyllä taas sellasta actionii toi mun touhu.. Sitten vielä pari junan vaihtoa ja onneks yks ystävällinen jätkä rauhotteli mua junassa kun olin ihan paniikissa kerkeenkö tekemään Rotterdamissa 4minassa vaihdon Antwerpenin junaan :,,D  Mulla oli onneks eväänä mummin tekemät karjalanpiirakat niin en ois päässy mitenkään kuolemaan nälkään vaikka juna ois mennyt ohi. Akku tietenkin loppumassa ja kaikkee. No loppu hyvin kaikki hyvin.

Ja takaisin arkeen. Mistäs sitä ees aloittais. Syödään työporukan kaa aina ulkona jos sää on hyvä ! Ihan huikeita ruokii välillä, jos jostain catering jutusta jää yli niin ne on aina tuolla meidän safkiksella tarjolla. Katkarapuja, salaattii, hyvii jälkkäreitä, lohta jne.

Ja sitten mun lempimuseoon täällä eli FASHIONMUSEUM ! :D Muistaakseni maanantaina oltiin tuolla. Toi on kuulema aina vaikein osuus kaikesta, eli jos on tilattu johonkin paikkaan catering firma niin aina jengi ei osaa varautua et tarvis varmaan myös jonkun uunin tai pöytätasoja missä voi valmistaa annokset loppuun. Joskus kuulema ollut vaan joku autotalli ilman pöytiä ja sitten ihmetelty miks ei voida laittaa ruokaa ilman uunia..? haha

Tonne oltiin viritetty teltta, ja sinne pöydät uuni ja iso liesi keitolle.

Ja sitten Kaupungintalolle heti tiistaina-->


Tykkään niin paljon kun pääsee uusiin eri paikkoihin. Ihan parasta.


Perjantaina Cheff pyys mut mukaan timantti keikalle.. Olin ihan että whaat, mihin ollaan menossa. No sitten sain kypärän käteen, ja hyppäsin moottoripyörän kyytiin ja lähettiin huristelee kohti keskustaa. Olin ihan fiiliksissä kun hyvä sää ja mikäs siinä prätkän kyydissä ollessa : D Nooo, sitten päädyttiin Rautatieaseman viereen ja siellä isoon Slaets nimiseen korukauppaan ! Oli jonkun uuden Rolexin esittelytilaisuus jonne pyydetty tarjoilua.  Ulkona oli 30 astetta lämmintä ja sisällä kuumassa pikku "keittiössä" enemmän kun saunassa yleensä joten siitä voi päätellä..:D Huhhuh Mut hauskaa oli ! :D


Löysin vielä ihanat korvikset tuolta, mut 3560e on ehkä vähän yli budjetin.. Ihan käsittämättömiä hintoja !!!!!!!!

Ja eikä siinä vielä kaikki .. Lauantain olikin sitten aika huikee meininki. Tälläkertaa hyppäsin omistajan avoauton kyytiin, ja ajeltiin porukalla to the house of Justice !  Eli se talo missä säilytetään vankeja, ennen kun tuomitaan ?:D Tai joku tollanen paikka siis. Ihan jäätävän kokonen rakennus ihan rannassa. Oli ihan ku jostain James Bond leffasta, miten ajettiin sinne en tuu varmaan ikinä unohtaa. Eka kunnon security talon ulkopuolella. Piti soittaa ainakin johonkin 3 eripaikkaan ja aina vaan yhdistettiin eri ihmiselle. Lopulta kun portit meidän autolle avautu, niin kunnon turvatarkastus, ja sitten ajetaan jotain ihme kuoppasta tietä jonnekin takaovelle, missä taas järkkäreitä ja huhuh. Olin ihan että mihin tällänen suomi tyttö nyt on oikeen joutunu.. xD   Ja James Bond teema jatku vaan.. Oikeustalossa oli isot juhlat 180hengelle. Kaikki Belgian ykkösjuristit paikalla, ja heille ohjelmaa, nyrkkeilyä, huippuartisteja, TV-kamerat kuvaamassa jne. Mulle aina selitettiin kuka on mikäkin julkkis, kun en ihan näitä paikallisia staroja tunne.

Slongs Dievanongs on toi vihree paitanen oikeessa kulmassa. Tosi arvostettu täällä Belgiassa. Ainoo räppäri joka elättää itsensä musiikilla. (siis flaamin kielisellä) ja vielä nainen ! :) Mulle kerrottiin kyllä ettei kantsi opetella puhumaan flaamia ton musan avulla, sillä niin slangia kun vaan voi olla, ja kuulostaisin kuulema joltain pahimman luokan slongsilta(eli bich) jos puhuisin samalla tavalla :)... jaahass
Ja kiirettä jatku koko viikko. Loppuviikosta meinasin saada sydärin kun jääkaapissa ui eläviä hummereita. Tuoreus ennen kaikkea.. Pääsin valmistamaan noita, ja onneks siinä vaiheessa ne oli jo kuollu . Thank god. Tänään oli iso juhlat Salons Scoetersin omissa juhlatiloissa. Niin paljon ois kerrottavaa, mutta en tiiä miten selittää kaiken, ja aaaah tosi kiireistä. Oon ainoo nainen tuolla keittiössä ja on aika huvittavaa kyl välillä. Menee välillä hermo kun aina avataan ovi jääkaappiin vaikka saan sen kyllä ihan ite auki, ja jaksan kyl itekin kantaa painavia tavaroita jne :,D Mutta eikai siinä mitään. Tonne tuli tällä viikolla uus harjottelija, yks Belgialainen Yosuf ja mua naurattaa aina miten sille sanotaan tosi ilkeesti aina jos se mokaa, ja jos mä meinaan tehä jotain vähänkin väärin niin, mulle ollaan että : Oh darling, miss sanni, hey lovely tai jotain vastaavaa ja voin käytännössä tehä mitä vaan koska oon kuulema niin paras :)  Jeejee kerrankin näin päin.  Mulle pitää aina erikseen kertoa mitä pitää tehdä ja jos oon tehny jonkun jutun jo aikasemmin niin sitten teen ihan omatoimisesti.. En vaan pysty lukemaan listasta kun kaikki flaamiksi, et mitä mun pitäis tehdä.. Niin se on vähän tylsää.

Ja mun asettelema kasvislajitelma tän päiväsiin pihajuhliin ! 

Työtunteja viikkon kerty kevyet 79h. Jokapäivä duunii, ens viikolla sama homma paitsi sunnuntaina vapaa <3

Tot morgen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti